Την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ημερίδα ενημέρωσης στο 4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων με τίτλο «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός» στους μαθητές και τις μαθήτριες του θεατρικού ομίλου.
Η εκδήλωση οργανώθηκε από τον Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων κ. Θεοχάρη Δημήτριο και συντονίστηκε από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς κ. Πουλιάνα Λουίζα (ΠΕ06) και κ. Παπαδημητρίου Αθανάσιο (ΠΕ02). Αρωγός στην ενημέρωση στάθηκε η Διευθύντρια του 4ου Πειραματικού ΓΕΛ Τρικάλων κ. Αποστόλου Μαριάννα. Την ενημέρωση πραγματοποίησε η ψυχολόγος της εθελοντικής οργάνωσης το «Χαμόγελο του Παιδιού», κ. Γκίκα Ιωάννα.
Η ημερίδα έγινε με αφορμή την έξαρση της ενδοσχολικης βίας. Οι μαθητές/τριες του θεατρικού ομίλου του 4ου Πειραματικού ΓΕΛ Τρικάλων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις πτυχές αυτού του σημαντικού προβλήματος, αλλά και για τους τρόπους αντιμετώπισης. Παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ενημέρωση, αντάλλαξαν απόψεις και αναζήτησαν τρόπους να εντάξουν τα ανάλογα μηνύματα στο θεατρικό τους έργο.
19 μαθητές/μαθήτριες του 4ου Πειραματικού ΓΕΛ Τρικάλων Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης προγραμματίστηκε
να επισκεφτούμε το ΚΠΕ Μακρινίτσας στις 8 και 9 Δεκέμβρη 2021 για να υλοποιήσουμε το περιβαλλοντικό πρόγραμμα
«Τα πέτρινα τοξωτά γεφύρια --Λαϊκή Αρχιτεκτονική» στο πλαίσιο του Εθνικού Θεματικούς Δικτύου «Τα Πετρογέφυρα της Ελλάδας». Μας συνόδευσαν η Διευθύντρια Μαριάννα Αποστόλου και ο Ζαχαρίας Ζάχος, καθηγητής του Λυκείου.
Το πείραμα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας των μαθημάτων φυσικών επιστημών, αφού βοηθά στην εμπέδωση του θεωρητικού τμήματος και με ουσιαστικό τρόπο στην εξήγηση των φαινομένων και των μεταβολών που συμβαίνουν.Στα πλαίσια του μαθήματος της Χημείας Γ Λυκείου (προσανατολισμού), και πιο συγκεκριμένα του διδακτικού αντικειμένου της θερμοχημείας, πραγματοποιήθηκε εργαστηριακή άσκηση στο 4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων στις 26/11/2021, όπου παρακολούθησαν οι μαθητές του τμήματος Θετικών Σπουδών και Υγείας, ενδόθερμα και εξώθερμα φαινόμενα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μαθητές που παρακολούθησαν το πείραμα για την προσοχή και συμμετοχή που επέδειξαν και κυρίως τους μαθητές που μετείχαν ενεργά στην πραγματοποίηση του (βοηθώντας και βιντεοσκοπώντας).